2009. május 19., kedd

Meskán függés

Be kell, h valljam, ez a helyzet. Gyártottam jópár fülönfüggőt meg karkötőt is, de mindent csak a Meskára töltöttem fel, hátha biznisz lesz belőle. Most azért itt is bemutatom őket, mégiscsak hadd lássátok Ti is! ;)
Az első darab egy tegnap esti szülemény:




Égszínkék, úgynevezett miracle üveggyöngyökből készült ez a lógó, nagyon élénk, villódzó jellegű, nem lehet nem ránézni! Vettem ilyet lilában is, az is nagyon tetszik.
Még úgy 2 hete vettem az egyik újonnan felfedezett gyöngyös boltban, hát csuda dolgok vannak ott! :D

A következő alapanyagok is ugyanonnan vannak, szerelmes lettem ebbe az üveggyöngybe, olyan gyönyörű és olyan különleges. Nézzétek! ;)




Arany közepű, fóliás üveggyöngy kocka és henger, szívemnek mesés kompozíció! ;) Ezt is tegnap este kreáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése