2009. május 28., csütörtök

Pink miracle csoda, csigával

Hát ez is egy élénk miracle típusú gyöngyből készült fülcsi. Találtam is végre a neten infót erről a fajtáról, idézem: "Speciális műanyag gyöngyök, amely olyan látványt képez, mintha a gyöngyben még egy kisebb gyöngy lenne. A ráeső fénytől függően eltűnik és megjeleni."

Pontos a definíció nagyon, én magam sohasenem fogalmaztam volna meg így. Már csak azt nem értem, h miért mondják üveggyöngynek a gyöngyösboltokban, amikor érezhetően nem az (bár ez nem baj, mert legalább könnyű nagyon)...


Szóval ezeket a különleges golyóbisokat egészítettem ki egy nekem nagyon tetsző, világos ezüst színű fém köztessel, ami csigás jellegű, a befelé kanyargózó mintája miatt.

A kész fülbi pedig így nézki:




Ezt is még a hét elején csináltam, csak elfelejtődött ide felkerülni... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése