2009. május 19., kedd

Új kedvenc: gésa paróka

Azonnal a gésák parókájára asszociáltam valahogy a kész fülbevalóról, most meg már nem tudok más nevet adni neki. Ez is tegnap este született, olyan kis finom, különleges darab!

Hivatalosan ezüst közepű (nem is értem, h lehet ezüst, mikor annyira fehérnek tűnik!) matt v. (na ez vajon mit jelenthet, talán világos?) topáz színá 8/0-s japán toho gyöngyből van (igen, végre bevethetettem a méregdrágán vásárolt tohok első armadáját is, annyira szépek és különlegesek ezek a gyöngyök, megérdemelnének vagy két tucat külön bejegyzést!), valamint egy nagyon izléses formájú réz színű fülbevalóalapból raktam össze a szerelőpálcák (na meg a lapos- és kúp- és csípő/harapó fogó) segítségével ezt az egyedi darabot.

Én nagyon oda vagyok érte, csodáljátok meg Ti is! Szereztem képet a gyöngyökről is, találtam neten egy oldalon, itt pontosan látszik, hogy milyen színűek a zacskóban és az életben (bár talán ennyire nem sárgásak...)






És a gyöngyök:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése