2009. június 24., szerda

Nem vesztem el, nem is alakultam át (na jó, egy picit azért mégis...)

Röstellem, h ennyi ideig nem írtam, de az otthoni gép egyik vinyója bemondta az unalmast, igaz, most már működik, ám még netet kell csiholnom és nem megy az egyszerűen (főként nincs kedvem UPC-t hívogatni)... itt bent meg unalmas óráimban vagy valamit alkotok vagy épp vmi hasonló tevékenységgel foglalatoskodok.

De most majd felteszek sok-sok új képet, mert születtek ám fülbik meg karkötők! ;) Először két régebbi alkotást osztok meg veletek (olyan, mintha kettőtökkel, Boji és Vacska, hiszen csak Ti ketten vagytok bejelentkezve rendszeres olvasónak, de én tudom, h többen vagytok, így mindannyiótokkal!), Mara fülbijeit (itt is köszi a képeket).

A zöld kis lógós, kagyló hatású üveggyöngyből készültet és a Mara által "Operábamenősnek" titulált kék csillivillit.

Íme a lájmos zöld:


És most a feltűnőbb, nőcisebb példány, az "Operábamenős":


Zöld lógósat még gyártanom kell, eredetileg magamnak készült, csak aztán hordás nélkül elajiztam, mert épp azt tartottam jónak. Hozzáteszem, nem bántam meg! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése