2009. június 24., szerda

Szivárvány sztárok 2. generációja

Az első vevőm, Pálma három kolléganője is rendelt tőlem az eredetihez hasonló karkötőt, úgyhogy ideje volt pótolni az időközben (vagyis a 3. darabnál, ami Szilvié lett) elfogyott példányokat. Mivel már nincsenek a gyöngyös boltban nagyobb vegyes csomagok, ezért egyenként szedtem össze a színeket, formákat, végülis elég jól sikeredett. Bár kisebb vagyont otthagytam értük (ahhoz képest, h csak mini méretű fa gyöngyöket vettem, meg egy csomag nagyobbat), de ennek a 3 kötőnek az ára már majdnem fedezi is a kiadásokat. És még van belőlük! ;) Holnapra csinálok is egy újat, egy szintén vevőmnek (a 3. fakötős, az előbb említett Szilvi) kell, a hugának fogja adni. Jeeeeeeeeeeeeeee.
Mondhatnám azt is, hogy szelöbréjsön!
Asszem ez az abszolút sláger termékem, nem is hittem volna! Az egy dolog, h nekem nagyon tetszett az enyém, meg jó páran megdicsértétek, na de sosem gondoltam volna, h ennyit fogok utángyártani belőle! Persze az után szótag kissé túlzó, nem lehet ugyanolyat csinálni még egyszer, csak valami hasonlót. Mutatok pár képet az eddig elkészültekről (mármint az utolsó 3-ról)! ;)



Ebben most van egy mini "extra" gyöngy is, narisárga virág. Egy ilyen kellett, meg kettő sima, hagyományos. Oridzsi. Mutatok olyat is! ;)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése