2009. július 23., csütörtök

Pislog-pislog

Nehéz így új bejegyzéseket gyártani, ha az otthoni gép nem funkcionál (mármint valószínű a táp mondta fel a szolgálatot, időközben kicsit magához tért persze) és több, mint egy hetet szabin is vagyok, na meg épphogy visszatérek, itt vár rám a meló, némi Fortuna stúdió látogatással fűszerezve, aztán picit én vagyok a Borisat is játszom délutánonként, esténként...

Jah, és igen, a Meska láz sem csökken, Pálmának köszönhetően az eddigi 8 mellé gyárthatok újabb 4-et a fakarkötőből. Asszem megint elkommandózok a gyöngyös boltba, mert tuti, h alkotás közben elfogy valamelyik... Szóval kreatívkodok, de szinte minden a Meskára kerül. Majd picit leállok, különben sosenem adok több személyes meglepit egyetlen barátosnőmnek sem, és már magam is hiányolom...

És közben eladtam 2 megrendelésre készült fülit is (azokat mindjárt jól felrakom), meg a szép fehér karkötőt is (elvileg, bár a vevő vasárnap éjszaka óta nem jelentkezett, akkor csapta le a Meskán). Úr isten, nem hiszitek el, de komolyan ebben a pillanatban hívott a vevő! Hát ez Karma (kezd sok lenni belőle a héten...). A levélben jól letegeztem, ehhez képest egy 40 feletti nő, aki élből magázott. Köhömmm, nem tudhattam előre.

De most csepegtetek is némi képi morzsát a sok szöveg helyett! ;)







Mindjárt folyt. köv.! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése