2009. november 1., vasárnap

Fehér füli

Azt hiszem, míg végre nem költözöm át, nem hagy alább ez a szétesek állapot, nincs mit tenni! :(
Egyre több berendezési/használati tárgyam, eszközöm, szerkezetem, "mindenem" van, tegnap még egy szimpatikus Szarvasi kotyogós kávéfőzőt is beszereztem, lassan talán tesztelhetjük is! ;)

Hétfőn letelik a 3 hét, elvileg meg kell érkeznie a kanapénak a Kikába, drukkoljatok!

Gyöngyözni sincs idő, annyira nem jó ez a heti 4 stúdiózás, de december 4-ig ki kell tartani, aztán majd értekezünk a későbbiekről.

Ezt a fülit a múlt héten raktam össze valamikor, holnap fel is rakom Meskára. Jelenleg áll a biznisz, annyira jó lenne újakat gyártani, de hát nem jön össze. Jellemző, ma délelőtt lett volna időm is meg kedvem is, erre úgy elkutyultam pont azt a pitlit, amiben a következő két tervezett karkötőhöz gyűjtögettem össze a különféle gyöngyöket, hogy még mindig nem találom. Azt hiszem, fel is adom egy időre, pár napon belül csak magától elém ugrik...

Ime akkor a fent említett fehér füli, ami szép kis szivcsekés fém köztesekkel tarkított (elvileg) holdkövekből áll:


További szép napot mindenkinek, igyekszem hamarost jelentkezni! ;)

1 megjegyzés:

  1. Megleltem a dobozt, de már pont készülődnöm kell utamra. De magammal viszem, h hnap bent fűzögethessek kedvemre. Remélem legalábbis.

    VálaszTörlés