2010. január 21., csütörtök

Majdnem up to date vagyok már

Most gyorsan felrakom még a hiányzó fotókat, már csak pár fülbevalóról van szó. A karácsonyi vásárra készülteket sajnos nem fotóztam le, de mihamarabb visszaszerzem a maradékot (valószínű, h majdnem a 100%-át, hiszen nem volt vmi nagy durr ez az erzsébeti kirakodós, sebaj), és aztán jól felrakom őket Meskára, amit meg nagyon a szívembe zárok, megtartom vagy ha illik valamely szerettemhez, neki ajándékozom.

Tehát még őket nem mutattam be:

1. Minki névnapi pillangós fülije
Cseh üveggyöngyök alatt csüng egy-egy helyes pilla, nagyon csini darab. Ezek a csiszolt gyöngyök is irizálóak, ezért lilásan-sárgásan-mályvásan-pinkesen csillognak-villognak. Sajnos csak a telefonommal örökítettem meg ajizás előtt, de erről legalább van dokumentum! ;)




Amúgy ez a pillangó nagyjából egy évet várt arra, h Minkihez repülhessen, hiszen még 2008. őszén vettem meg. :D


2. Ágika "köszi a laptopot" ajija
Mikor a Verushtól kapott melót csináltam, egy laptopra volt szükségem (mivel az otthoni gép épp nem bootolt), így Ági gépével+mobil netével virrasztottam a konyhában. Azt hiszem, h valami 11 órán keresztül csináltam a scriptet, a végére már nagyon zombi módban, de még a "másnapot" is túléltem egy kukk alvás nélkül, sőt, mentünk Minkinek szülinapi meglepit lesni a Vörösmarty térre!
Ágika cserébe ezt a fülit kapta:


Anyónak csináltam ehhez hasonló fülit, csak ő alulra levélkét kapott, míg Csénagy a fekete gombóc fölé egy gyönyörű tibeti ezüst fém köztest, egyik kedvenc kigészítőm. Még a nyáron vettem többféle ilyen szépséget, de eddig még nem tudtam mihez elsütni.


3. Süni lógó
A kedvenc fajta lámpagyöngyöm tettem rá egy szerelőpálcára, nincs nagy trükk az elkészítésében. Tudom, h a süni legkevésbé sem zöld (bár ha beleakad a tüskéibe némi falevél, mégis!), de a pöttyei meg a jellege miatt én mégis annak kereszteltem el.





4. Türkiz favorit
Idén nyárra eszméletlenül megkedveltem a kéket, ezen belül is leginkább a türkizt. A kékesebb változatát persze, mert a zöldeset eddig is szívleltem. Még ezt a fülit is valamikor az ősszel csináltam, s ha jól emlékszem, belraktam a vásári szettbe, remélem visszavándorol hozzám!





Hát nem csudaszép?!? Ha mégis eladták, biztosan gyártok egy újat, meg felrakom Meskára is, hadd lássák mások is!


5. Kedvenc aranyos-rezes karkötő (azonnal 2 verzióban)
Nekem már szinte tavasztól a karomon volt ez a (nem pont ez, ebből a fajtából a prototípus) karkötő, aztán eszembe jutott, h hátha még lehet venni ilyen gyöngyöt, talán másoknak is tetszhet ez az összeállítás. És igen, felraktam Meskára, meg is vették. Tervezem, h gyártok belőle még egyet, s azt is felrakom, olyan jó kis univerzális kiegészítő.

Ez az alap model, amilyenem nekem is van:



És ez a nagyobb gyönggyel kiegészített változat, ami még gazdára vár:




A színe sajnos nem látszik normálisan egyik fotón sem. Aranyos-ezüstös-rezes árnyalatú, időnként 1-1 lilás-kékes szemmel.

Marának is adtam egy frissen készített karkötőt, majd megkérem, fotózza le. Az is nagyon tetszik és hasonló is kicsit az előzőhöz, szintén olyan fémes hatású. Csak az sima ezüstös-metálos-kékes és kb. szeptember óta készül a tesója, most is itt van velem az irodában, de lusta vagyok nekikezdeni. Sajnos túl gyakran fordul elő velem ilyen... Még az ősszel rendelt fakarkötőkkel is adós vagyok Ellcsinek meg Pálma kolléganőjének egy fafülivel, áááááá. A napokban annak is nekiállok. Meg valami kompenzációs ajinak is.


További szép napot mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon el tetszett tűnni!!!!Nem hiszem hogy nem alkotsz!!! Nem akarod megmutatni,mi.....:)!?

    VálaszTörlés