2010. január 19., kedd

Pár lógó

Hahhóóóó! Ugyan nem teljesen új, a minap készült fülikkel, hanem még pár, decemberben kreálttal, de visszatértem! ;)
Nem is szaporítom tovább a szót, jöjjenek ők! Elsőként, jó pár Maresz aji (hiszen Őt húztam, aminek végtelenül örülök, mert Őt szerettem volna a leginkább, hadd kapjon végre dynamade fülit meg karkötőt meg mindenfélét), a karácsonyi Minden napra egy füli készlet tagjai!

1. Balcsis lógó

Kedvenc tarkabarka matt kásagyöngyeimet fűztem fel a csepp fülbevaló alapra. Még arra sem figyeltem, h nagyjából ugyanolyan színeket sorakoztassak fel, szerintem így is tökéletes. Pedig olyan kis egyszerű...

2. A Lime szett
Mondhatni, az első szettem (bár Minkicsnek már gyártottam azt a csuda fekete gyöngyöset, meg hát Meskán is rendeltek már tőlem láncot fülbevalóhoz, nah de ez most tényleg együtt készült). Jópofa kerek lapos, nagyon élénk zöld üveggyöngy korongok csüngnek együtt mindkét ékszeren. Azt hiszem, magamnak is gyártok egy ilyen fülit, úgy tetszik. És az a jó, h szerintem Mareszhez is annyira passzol, remélem, ő is gondolja...

3. Narancs miracle füli
Kedvenc, csilivili a köznyelvben üveggyöngynek definiált valójában műanyag gyöngyeimet is bevetettem, eddig még nem használt, narancs színben. Ez lett belőle: Ez az utóbbi életelen képet azért mellékeltem, h lássátok, nappali fényben nagyjából milyen árnyalatú a gyöngy. Az életben persze nem ilyen kis fakó, de hát nem is ilyen eszméletlen feltűnően vakító, a kettő közötti átmenet.


4. Cicákok
Az ambivalens érzéseket keltő cicákat sem hagyhattam ki az első ilyen válogatásból, így hát most úgy döntöttem, nem a korábban már alkalmazott ezüst fém köztessel egészítem ki a lógót, hanem valami mással. Viszonylag gyorsan rájöttem, h ez a kis szürkés-feketés szivecske tökéletes választás. Össze is illenek, ráadásul így együtt fokozzák a Maresznak való viselet kategóriát.

5. Barna fa füli

Maresz naturális asszony (hihi), /na jó, nem úgy naturális, hanem olyan kis természetes fajta/, így nem maradhatott ki egy fából készült fülbencsüngő pár sem. Azokból az extra jó minőségű, cseh zongoragyári melléktermék fadarabkákból készült fagyöngy lógó annyira könnyű, garantáltan nem húzza le a fülét! :D

Mára ennyi belőlem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése