2010. január 20., szerda

Pótlás folyamatban

Szép szerdát mindenkinek!

Még a most következő fülik sem a napokban készültek, de legalább feltöltöm őket. Ma végre felköszöntjük anyát 50. szülinapja alkalmából, így nem kell már ide-oda rohangálni ajándékkommandó címén (bár Pippi így is sokat segített), de azért nem votl egyszerű menet.

Ő most semmi dynamade dolgot nem kap, de szép dolgokat tojik neki a szülinapi tündér.

Most pedig következzenek az én csinálmányaim, ismét szép sorredben.

1. Lila kedvenc

Ez a karkötő a legújabb nagy kedvenc. Már mikor megvettem ezt a nagyon szép, jó minőségű cseh 9/0-s matt üveggyöngyöt, tudtam, h imádni fogom. És szerencsére mások is, legalábbis akinek eddig adtam (Mara), ill. akinek még szánom (tiktok).




2. Őszi roppantott

Már az ősz végén készítettem ezt a zöldes-barnás ún. roppantott (vagy tört hatású) üveggyöngyből készült fülbevalót. Fel is raktam Meskára, s karácson yelőtt egy fiatalember le is csapott reá, igazából nem derült ki, h kinek szánta, csak anynit írt, h nagyon tetszett az ajándékozottnak is. Örülök.




3. Kékes irizáló karkötő (a vásárolókerítő)

Ezt a gyöngyöt is még együtt vettem a lila kedvenccel, s nem sokkal később szintén felfűztem egy adagnyi memóriadrótra. Meskára is feltöltöttem, pár héten belül le is csapott rá Anita, aki kért mellé még 2 pár fülbevalót, meg a következő ("zöldesnarancs" fantázianevű karkötőt is bezsákmányolta. :D Új törzsvevővel van dolgom, nem kétséges! :D Rendelt is még 2 szettet, azok a kiötlés fázisában tartanak.

Ő az elsőként említett, sok színben csillogó (hiszen irizáló gyöngyről an szó) kék karkötő:

És a zöldesnarancs karkötő:


Ez a 7 féle fél pár füli, amit Anitának készítettem mintául:



Jajj, most futok, így is már késésben vagyok...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése