2010. április 28., szerda

Őőőőő

Szerintem felesleges a magyarázkodás, én már csak ilyen vagyok. Pedig itt is szeretek képeket feltöltögetni meg pici mellékzöngét ecsetelni, de hát nem nagyon megy a gyakori frissítés. Mondjuk ha egy nap mondjuk 28 órából állnak, sokkal előrébb lennék... :D

Mindegy, most nem is fecsegek holmi költözésről meg betegeskedésről, árulásról, jól vagyok, ez a lényeg.

Persze Meskát nem mellőztem így, vásárolgatnak is kedves leányok, tegnap megkaptam az 50. értékelésem, jó érzés, igaz 6-7-nél én voltam a vásárló. Még mindig nagyon kedvelem a gyöngyözést, ám mióta ketten osztozunk meg a zuglói lakáson még kevesebb időm van rá, több az asszonyszerepet alátámasztó feladat. (Igaz, mosni még ugyanúgy imádok, és a mosogatást sem utáltam meg! :))

Most pedig igyekszem kronológiai sorrendben megosztani Veletek a kimaradt alkotásokat!

1. Anita Meskán talált rám. Már meglévő karkötők mellé rendelt fülbevalókat magának és barátnőinek
Az első adag tagjai:

Ezek a kék irizálós karkötő kiegészítőjeként születtek meg.

2. Anita újbóli megrendelésére készült még két fülbevaló-karkötő/lánc szett is.

Első szett: lila-feka-fehér gyöngyös karkötő és lánc:

Fehér karkötő-ufó fülbealó szett:

3. Február eleji gyöngyözésemkor pedig őket raktam össze:

Fekete üveggolyónak tűnő, belül virág mintás golyóbis, némi ún. tibeti ezüst (bár ez nem ezüst, de valaki kitalálta és így nagyon jól hangzik, h nemesfém, pedig nem:( ) virágból álló kombó.
Nagy kedvenc, az ágas-bogas fa fülbevaló, ami rettentően egyszerű, hiszen csak a fém lógóra szereltem rá a beakasztót, egyszerűen nem akartam tovább csicsázni. Vettem még ilyen fa formát, h legyen nekem is, hátha elviszik Meskán. Egyelőre mondjuk nem, nem is értem, olyan szép szerintem (és szokás szerint nem drága).
Fura alakú ciklámenes-mályvás zöldes nagy gyöny, amire a Pippiék melletti méteráru boltban akadtam. Tetszik is meg nem is, viszont az ambivalens érzelmek ellenére sem tudtam ott hagyni. Kedvelem, mert egyedi forma. Az egyik oldala ciklámenesebb a másik meg zöldesebb, mindkettőt felrakom ide is, hadd lássátok! ;)

Eredetileg Anita megrendelésének készítésekor született ez a piros ufós fülbevaló is, mert ilyet gondolt ki először, csak a fehér-pink ufó füli fotójának elküldésekor azt választotta helyette.


Bogyócsalád!
Eredetileg Pippi ötlete volt ennek a drót golyóbisnak a fülbevalóvá alakítása, ő adott egyet Bojinak (akinek mellesleg szétdicsérte mindenki a lógót, h mennyire különleges:)), az ő lelkesedésükön (és Pippi jóváhagyásán, miszerint ő nem akarja Meskára felrakni) felbuzdulva vettem én is jó pár darabot és nyomban el is készítettem belőle 3 féle fülit. Otthon még van belőle 1-2-3 fajta, azok még nem alakultak át gombolyag mivoltukból.

A prototípus:
És az őt követő két testvér:
(Először az én kedvencem)

Majd a kis zöldike:

Egyetlen karkötőként fontos megemlítenem ezt az ún. fánk vagy lencse alakú gyöngyből készített, általam méregkötőnek definiált példányt. Meskán elég gyorsan lecsaptak rá, de nem sokára magamnak is készítek egy ilyet, nagyon tetszett a végeredmény.


A fenti karkötővel egyszerre készült el ez a holdkő (utánzat) és tibeti ezüst (ami ugye nem ezüst) szerelemból született általam fehér korongként elnevezett fülbevaló is.


A roppantott üveggyöngöket is nagyon kedvelem, ezt eddig sem rejtettem véka alá. Szintén még februárban készítettem két új színből 1-1 párat, hiába ugyanaz a fajta az alapanyag, nagyon más jellegűek.

A vidám:


És a fekete, fekete szerelőpálcával, akasztóval (most ez is új mánia:)):


S ha már a fekete szerelék mániát említettem, íme a másik ilyen fülönfüggőm:
(az alapanyag üveggyöngyök bő 2 éve vannak tarsolyomban, valahogy eddig nem éreztem, h fel kell használnom őket)


Szintén ennyi ideje valamelyik gyöngyös dobozomban szenvedő üvegek a következő füli főszereplői. Én a gumicuki/gumicumi fantázianévet aggattam rá, összefut a nyál a számban ha meglátom ezt a színkombót. :D


4. Végre rátérhetek az alig pár hete készített ékszerekre is, szintén csak fülbevalók lesznek közöttük.

Jah, előzmény még hozzá az első két fülbevaló, melyek elkeltek MEskán, s az ő sikerükön (valamint Pippi és az én lelkesedésemen felbuzdulva) beszereztem még pár félét belőlük. Még egy medál megrendelésem is van a 2. fajtából, a fejemben már össze is állt, igaz nem szó szerint medálként, hanem komplett nyakláncként, nah de nem ez a lényeg.

Tehát az első befutó (ami zöldes-sárgásan irizálós fajta, csak ezen a képen nem látszik):

És a még szimpibb példány:


Nah de most már tényleg jöjjön a legutolsó "kollekció"!

A különleges fóliázott üveggyöngyből vettem korong formájút is, sőt nem csak ilyen szép irizálós-színjátszós fajtát, hanem még fehéret is. Ez nem olyan extra, de szintén tetszetős.



Ilyen szivecske formájú mini gyöngyeim már régen is voltak, ám most pirosat is bezsebeltem, nem is sokáig váratott magára ezek után a következő füli összrakása. Olyan darkos lánykás.

Persze ennek a piros gyöngynek az életben nem ilyen fakó színe van, csak a vakú miatt mattult így el. :(

Katicatámadáááááás!
Még ezeket a katikat is az ősszel vettem, de csak most jutott eszembe, h a kedvenc lime zöld üvegkorongjaimmal együtt milyen élénk egyveleget alkotnak. És igen, nyomban le is csapott rá Szimonetta MEskán, közben magamnak is csináltam egyet, meg egy másfajta zöldeset is, igaz az elég kis béna lett, így még filózom, mi legyen a sorsa.


Ez az általam ufónak titulált gyöngy nem várt ilyen sokat a dobozban a fülben csüngővé alakulásra. Nagyon halovány a képen a lilás-rózsaszínes pettyek színe, ez is a vakú hibája. Meg persze az enyém, h nem kattintottam még róla újabbakat, hátha valamelyik jobb lesz. Amúgy sem túl élénk ez a szín betét benne, de azért határozottabban látszik.
Sima szerelőpálca száron lóg, szeretem ezt a típust is.


Végére hagytam a visszatérő cserkókat, amiből most egy minibb változat is született. Mindkét félnél új fajta piros gyöngyöket használtam fel, először jöjjenek a képek aztán kommentálom! ;)

Ennél a nagynál a golyóbisok is méretesebbek most, meg élénkebb színűek, nekem jobban tetszik. Ez most akasztóstúl 6,5 cm, eléggé látványos.

A minibb fajtájú a kedvencem most. Az enyém már volt is a fülemben. Ún. miracle gyöngyöt használtam fel hozzá cserkóként, az általam fotózott képen látszik is a miracle gyöngy fura természete. Töltök fel mellé neten guberált fotót is, lássátok, milyen élőben, bárminemű speckó megvilágítás nélkül, mint amikor a fülben lóg. 4,2 cm akasztóval együtt, arányosan kicsi és nincs rajta flitter levél. Filóztam, h tegyek-e hozzá, de végül a "csupasz" verzóra szavaztam.


És a fura gyöngy:

Hűűű, ezt a hozzászólást nem kevés ideig fogalmazgattam, így jár a deviáns blogoló. A héten tervezek új füliket készíteni, meg ma a villamoson velem szemben ült egy néni szimpi fülbevalóban, sima festett kagylósban, elhatároztam, h én is fogok olyanokat gyártani, szóval erőteljesen gyűlik már bennem a "gyöngyözni akarok moooost" elhatározás és kedv, remélem hamarost kitőr belőlem és Veletek is megosztom! ;)

Addig is további szép napokat!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése