2010. június 21., hétfő

Áááááá

Ááááááá, megint eltelt 3 hét és én észre sem vettem. Jó, most voltak rendkívüli események, pl. autólerobbanás 2.0, bicajkommandó (erről bővebben picit lejjebb), nah meg Bori barátnőm leánybúcsújának, esküvői meglepijének beszerzése, elkészítése is jó sok időm lefoglalta (de imádtam, véééégre esküsznek az én szeretett leányaim is, éljen-éljen!), meg azért Meskás üzletelések is voltak, szép számmal. Mindjárt mutatok is új alkotásokat, csak előtte megmutatom az új szívemcsücskét:

Ő az én 17,5"-os MBT bicajom, ami bár nem olyan könnyű, mint Árpi kétszer ennyibe kerülő cross trekking-je), de sokkal szebb színű és a kerekei is combosabbak (legalább az én bénább járdázásom is jobban bírják:)), és bár nem áll jól neki a sárhányó (vagyis csupaszon szebb volt a Kelly's katalógusban), és még kitámasztó sem szerelhető fel rá (nincs neki hely/e-huja, jó, a heje is pontos/), én mindezek ellenére NAGYON SZERETEM! Mondjuk még csak kétszer ültem rajta és csak 2-3 órát, de én tudom, h ő kellett nekem... (mondjuk ha gazdag leszek és nem sajnálok két-háromszázezret egy bicajra, akkor veszek 12 kilósat, de ez még titok, ne áruljátok el neki! ;))

És tádáááááááám:



(háttérben a pasi bicaja)
Majd még lefotózom, ha jobban látható pózban lesz, egyelőre a káosz az úr a lakásban és addig nem megy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése