2010. június 22., kedd

Morci

Eddig sem kedveltem egy Meskás társam, mert idén tavasszal ő is elkezdett fa gyöngyös karkötőket gyártani. Tavaly nyáron még nem volt regisztrálva, így akkor csak én készítettem ilyet. Aztán most már nem csak fakarkötőket csinál, hanem a roppantott gyöngyöket is bevette a repertoárba. Ez már dühítő. Nyilván nehéz a helyzet, hiszen én csak kész gyöngyöket fűzök fel erre-arra. Egyértelmű, h nem csak én használhatok ezt vagy azt. Nah de kérem szépen, miért kell neki is ugyanolyan füliket gyártania azonnal, mikor látja, h én az ikszediket töltöm fel, ergo veszik a meskás vásárló lányok?!?
Szombat este már Árpinak is kifakadtam, mikor egy rózsaszínűt töltött fel, most meg egy zöldet. Igazságtalanság.
Mondjuk van még pár olyan dolga, ami más Meskás termékére hajaz...

Oké, kidühöngtem magam, megyek vissza a konyhába a tésztához.
Szép estét csajok! puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése