2010. augusztus 16., hétfő

Azt hiszem...

... hogy csak napok kérdése és minden új ékszer képét feltöltöm ide és mesélek is picit a fotók mellett majd és hűűű, de oda fogok figyelni a frissítésekre. Tényleg így tervezem, nem szarkasztikusan gondoltam.

Most azonban megosztok Veletek (hatalmas, 4 bejelentkezett követőmmel és a sunyiban leskelődőkkel -a sunyi szó persze csak vicc, nehogy komolyan vegyétek, örülök Nektek is, akik mondjátok, h nézitek csak nem váltok "fanná" vagy mivé-) két játékot. Mert ez blogos körökben így szokás, és ideje felvennem nekem is a fonalat. Pár hete találtam rá 1-2 Meskás társam blogjára, aztán egyre többre és többre, lassan minden nekem szimpi alkotóra rábukkanok, legnagyobb örömömre.

Kinga is az elsők között volt. Szeretem a gyurma ékszereit. Persze Michigan gyurmát sem feledem, hiszen őt láttam meg először Meskán (azóta már sajnos nincs fent, de ez egy hosszabb sztori), és hát tőle van az én összes gyurma gyönyörűségem, ez sem mellékes. Szóval térjünk vissza Cseresznyéslány Kingára, aki játékot hírdetett.

A játék részletei itt találhatók.

Bár már nem sok idő van holnap délig, de hátha itt látja meg valaki ezt a felhívást és nyer valami cukit (amit persze nekem ad, hiszen itt látta meg, nah csak viccelek, mármint viccelni próbálok, most ilyen a kedvem). Játékra fel!

És ha már reklámozok, Yooleee-nál is játék van. Rá nem régiben bukkantam. És nagyon meglepődtem a Meskás interjú olvasása közben, h Joli már anyuka. Én huszonelején lévő lánynak gondoltam, bár hogy miből, nem is tudnám megmondani. Leginkább a mini fényképéből.

Szóval az ő játékának paramétereit itt láthatjátok.

Én még nem tudom, melyik ajit szeretném megnyerni...

Jajjj és majdnem kihagytam egy harmadik játékot, Mimózáét. Arra már pályáztam is és egy kedves válasz mailt is kaptam tőle. Szép ékszer szettet lehet tőle megkaparintani, még nekem is nagyon tetszik, pedig én nem vagyok ilyen gyöngyös golyóbisos és egyéb mindennel ellátott nyaklánc szimpatizáns. De ez most tetszik.

Paraméterek itt.

Azt hiszem, ma nagyon nem is tudom, h mi voltam, nem jönnek számra (kezemre) a szavak. Inkább nem is erőltetem. Szép estét, hamarosan tényleg folyt. köv.! ;)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon rég beszültünk már,de örömmel látom hogy összekapod magad blogilag:):)
    Kukkants be hozzám,mert van valami ott a TE számodra is!!:)
    Puszi:Évi

    VálaszTörlés