2010. augusztus 25., szerda

Igyekszem

Gyors leszek, mert mindjárt szaladok át anyóékhoz. Bár most még nem mutatom meg, h pontosan milyet, de blogos díjat kaptam, hippphippphurráááááá! Michigan Évi adta (többek között) nekem, hát teljesen oda vagyok! És ez már jó pár napja megtörtént, de én csak 2 napja vettem észre. :D
1-2 nap és mindent érteni fogtok! ;)

Meskára őket töltöttem fel a napokban:

1. Vadi új kedvenc, a türkiz csoda

12 soros és ő az új szerelem. Szerencsére egy nagy zacskó gyöngyöt vettem belőle, így még vagy 3 db-ot tudok belőle fűzni, persze azonnal gyártottam egy bónusz darabot, magamnak is. Még nem vettem fel de naponta többször megcsodálom.

2. Nyaralós sorozat1. rész

Őket mind Fonyódligeten, vagy a kertben, vagy a teraszon fűztem. Nagyon szeretek ott lenni, délelőtt kis napozás, aztán gyöngyözés, majd reggeliért menés, evés, kis pihentető gyöngyözés, kis pancsi, aztán újra napozás, majd megint pancsi, aztán ha épp nem megyünk sehova újra gyöngyözés, áááá, elviselném hosszú hetekig, h így telnek a napjaim! :D

Matt kása

Ő is asszem 11-12 soros, matt kásagyöngyökből áll, mint a Balcsi karkötő kékje.

Harmat kedvenc

Ő is az én favoritom, talán ezt fűztem elsőként.

Ugye, h milyen csuda szépen csillog?!? Persze ő is irizálós gyöngyök hadából áll, többféle zacsiból mixeltem.

Lila harmat kedvenc
A nyaralás alatt egyértelműen ő volt a másik kedvencem és még mindig nagyon szívlelem, azt hiszem, több nagy kedvenc is megfér egymás mellett a szívemben, legalábbis karkötők terén mindenképp (az élet más területén is felfedeztem már, de ez más tészta).
Ez egy másod példány már, az alapmodell az előző, a sima harmat fülbevaló, mikor azzal elkészültem, belekevertem egy újabb zacskó irizálós gyöngyöt, ám ez most lilás jellegű volt. Így született.




Halovány rózsaság

Ebből a gyöngyből is egy nagy zacsival rendelkezem, ám hiába van meg tavaly nyár óta, nem álltam neki eddig. Most is felemás érzéseim vannak vele kapcsolatban. 4 milisek, tehát a nagyobb fajta méret így csak 8 sorosra készítettem. Kár, h anya nem szívleli a karkötőket (szerinte nem szabad ezzel is hangsúlyozni az amúgy is dundi csuklóját, jobb nem felhívni rá a figyelmet:)), mert neki nagyon tetszene... Kedves, visszafogott darab amúgy.



Azt hiszem, mára ennyi, még van 1-2 nyaralásos karkötő, azokkal folytatom pár nap múlva! ;) Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése