2010. szeptember 11., szombat

Ájlávit!



Időnként azt hiszem, h elárasztanak a Meskás dolgok. A héten nem volt olyan nap, h vagy ne vásároltak volna tőlem vagy éppen ne aznap adtam volna át személyesen valakinek az általa bezsebelt ékszereket. Megint találkoztam egy jó fej nőszeméllyel, Timcsirkével (aki mellesleg 6 terméket vett egyszerre és azóta már újabb karkötőre is lecsapott, plussz a kolléganői körében is reklámozza a dolgaimat:)). Aztán van egy lány (Tünde), aki megint vásárolt tőlem, 2 héttel az előző rendelése után és majdnem kifelejtettem Zsuzsit, aki beelőzte Timit, mert 5 karkötőm és 2 fülim vette meg egyszerre, nah vele még nem találkoztam, de jövő héten ezt is megejtjük.

Az ilyen csajok miatt szeretek Meskázni! Annyi csuda pillanatot adnak nekem a lelkes leveleikkel illetve a személyes találkozókon, leírhatatlan! Köszönöm Nektek! El is határoztam, h amikor nem sokára játékot hirdetek, minden eddigi vásárlómnak írni fogok, hátha jó páran csatlakoznak... Ha egyszer szerették valamim, csak örülnének még egy-két Dynamade dolgoknak...

És sajnálom, h pár vidéken élő kedvenccel, pl. Jucussal nem jöhetett össze a face to face biznisz. De hát nem lehetek telhetetlen...

Nah, nem monologizálok tova, mutatok pár napokban fűzött karkötőt, aztán remélem lesz kedvem füliket is készíteni még ma este, mert ezekkel mindig úszom, nem is tudom miért, de szinte sosincs kedvem csüngőket összerakni, nem úgy mint hozzájuk valókat vásárolni, mert az minden gyöngyösboltbeli látogatásomkor nagyon megy...

(háttérben a Megasztárt nyomatom, épp egy apuka énekli a Pély Barna számát, a Volna még-et, hát ez a pasi valami fantasztikus hanggal rendelkezik!!!)


1. Új nagy kedvenc, a Kékeslila
Meskán szemezgették is, meg meg Tünde erre csapott le újra, és már egy másik lány is rendelt tőlem ma egy ilyet, szóval sokak szimpatizálnak vele. Én magam is, jövő nyáron tuti sokszor fog a karomon díszelegni, addigra magamnak is fűzök egyet. Vettem egy gigamega doboznyi adagot belőle, annyira kedvelem.

Ugye, h milyen bohó és nőcis?!?


2. Púder!
Imádom ezt is. A képek sajnos nem adják vissza valódi színét, és hiába próbáltam lefotózni a karomon, h milyen csuda jól néz ki barna bőrön (még az vagyok, de a kikopás napok kérdése ebben a szürkeségben, szemétség!), de a vaku persze megölte a harmóniát és satnya kép született. Így csak magában mutatom... Már ezt is bezsebelték Meskán, de szerencsére van még belőle gyöngyöm, így fűzni fogok újat és aztán magamnak is egyet...:D Tudom, telhetetlen vagyok.



3. Halvány almazöld

Ezt igazából elajándékoztam Timinek, mert ő volt a 88. termékem megvásárlója, de ebből a gyöngyből is van még... :D
Élőben ez is szebb színű, ezen a képen nekem sem jön be kifejezetten... :D



4. Irizáló zöld kari

Amihez a gyöngyöket ezer éve vásároltam, ám csak 1-2 hete fűztem fel. Meskán már lecsapott rá egy Meskás társam, Veronika, de még nem jutott el hozzá. Lehetetlen lefényképezni, irizáló mivolta végett meg hát ez a takony idő és szürkeség sem segít az ékszerek dokumentálásában...



5. Sápadt levelibéka zöld


Szangyó biztos lelevelibékázná, ahogy engem is egyszer gimiben, egy osztálykiránduláson, asszem Aggteleken, a cseppkőbarlangban, mikor épp a vadiúj zöld ManuArt-os kollekciómban virítottam... :P Irizálós ez is, de teljesen más zöld, mint az előző. Én jobban szeretem. Még gazdára vár.


Óóó, és nem is mondtam, túl vagyok a 100. eladott terméken (hála Zsuzsinak, ő kapja majd a bónusz meglepiket), egyelőre 107-nél tartok és még van 1 lecsapásom függőben és 2 darab megrendelésem, legyártás alatt. :D


Mára ennyit belőlem, most megyek és befalom az uccsó adag töltött paprikát. Már háromszor vagy négyszer ettem, nem is tudom. De nagyon vágytam már rá, ezért is főztem.
Szép hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése