2010. szeptember 1., szerda

Alakul...

Legalább már hetente írok. Napok óta készülök, csak közbe jött életem legfurább meskás megrendelője, Editt, akivel a több tucatnyi levélváltás végére már kölcsönösen utáltuk egymást, így végül a biznisz is ugrik, mert ő ugyan elfogadta volna a már feladott ékszereket, de én nem akartam, h nála legyen. Az utolsó levelemben már nem is reagáltam a beszólásaira, talán pléh pofázni kellett volna közben is, de az emberi hülyeségnél kevés irritálóbb dolog létezik és nem hagyhattam szó nélkül az értetlenkedéseit... (az a vicc, h abszolút segítőkészen bekopiztam neki mindenféle infót az értetlen dolgokról, őt meg nem értékelte és csak pukkancskodott)
Szóval ez péntek óta húzódik, remélem pár nap múlva visszakapom az előre feladott csomim és hónapok múlva már a nevére sem emlékszem majd.
Azt írta rólam, h nálam negatívabb emberrel még soha életében nem találkozott... Az a vicc, h nem bántott meg, mert ezt nem tudtam magamra venni. Pedig annyi mindentől begubóztam volna.

De az Ég úgy tűnik, kárpótol, hiszen hétfőn volt egy giga vásárlásom, 4 karkötő és 2 fülit tett be virtuális kosarába a pesti Timi, vele vagy pénteken vagy hétfőn üzletelünk. Ma meg két vevőm is volt, egy Meskás társam, Zsigmond Mónika és egy, egyelőre ismeretlen lány, Eszter. Ő épp azt a karkötőt vette meg, amit Editt rendelt, azt fűzögettem pénteken, ahelyett, h kihasználván az utolsó nyári napos délutánt napoztam volna a ház mögött, no comment... Szóval ez a metál mámor karkötő még kering Pest és nem is tudom, milyen város/falu között, így holnap még tuti nem adom oda neki. És az egyik különleges fóliás gyöngyből készült fülit vette meg még, a virágosat. Még mindig nem tudom, h tetszik-e az a fülbevaló. Láttam, h ő is pesti, vele majd holnap kontaktálok, h mikor találkozzunk.

Nah, nem halandzsázok tova, mutatok 1-2 szépséget, amit a napokban fűztem.
Aztán pár nap múlva a díjra is kitérek ám, nem feledem! ;)

1. Sötét lila kedvenc
Szeretem, rögtön kettőt fűztem belőle. Az egyik 11 a másik 12 soros. Azt hiszem, magamnak is csinálok egyet.


2. Sárgáspiris csoda

Ehhez a gyöngyöket Fonyódon vettem, a bindzsiárusnál. Bízom benne, h Pesten is lesz vmelyik gyöngyös boltban, mert akkor csinálok egyet íyxcv-nak is (nem lövöm le a poént, hátha idetévedne és a végén megtudná, h kapni fog egy ilyet:)). De nagyon illik hozzá, az tuti. Igazság szerint szint azonnal felfűztem és le is vittem a partra, persze csak a kedvenc éttermünkig, ám ott levettem a karomról, mert rájöttem, h a műanyag zöld felsőmhöz nem megy annyira. Azóta se mertem a csuklómra tenni, még a végén kiderülne, h bármennyire is szeretem az élénk dolgokat, ez nem illik hozzám...


3. Ezer éves irizáló zöld gyöngy karkötő


Ezeket a gyöngyöket még talán az első nagykeres körben vettem, ez sem ma volt. Saccperkábé 3-4 éve. És bontatlan volt a zacsija, nem is értem! Most azonban nyomban egy 12 sorosat fűztem fel belőle, annak ellenére, h lehetetlen megörökíteni irizáló mivoltát (bár lehet, h a kaki szürke idő nélkül könnyebb lenne...)

Ma odaadtam Matusnak a csíkos golyóbisos fülit, tetszett neki. :)

Úgy döntöttem, h a 100. eladás után játékot is hirdetek, nincs mese. Most olyan 95 környékén járok (na jó, 96-nál, de az Editt-es 1 darabom úgyis törlődni fog és akkor 95).

Nyugodalmas jó éjszakát mindenkinek! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése