2010. szeptember 5., vasárnap

Játék felhívások, mert megint Sherlockoskodtam... :D

És ez már a 2. bejegyzés a héten, csuhajja!
Néhány játékfelhívást osztanék meg Veletek (és persze azt is, h "kedvenc" Editt felhasználóm végül megtartotta a virtuálisan megvásárolt türkiz karkötőt, sőt, mivel jól elszúrtam, és mást készítettem el neki, mint amit rendelt, így felajánlottam, h ha már megtartja a dolgokat, s mind a ketten lehiggadtunk (ezt szó szerint ő írta), fűzhetek neki olyat, amilyet szeretett volna. Most ez fog következni, csak a hétvégére kiütöttem magam, mármint engem ütött ki valami kaja/fertőzés/akármi, így itthon diétáztam és semmi sem úgy alakult, ahogy terveztem (bár ennek ellenére több, 2 hónapja valahol elfekvő dolgot is elpakoltunk a lakásban, hihhhhhhetetlen!).

Következzenek a játékfelhívások, elég lesz belőlem.

1. Moonsafari beads
Ma éjfélig lehet jelentkezni, paraméterek itt olvashatóak.



2. KiNeMa játéka

KiNeMa is csudaszép üvegékszereket készít, most kettő közül lehet választani. Bővebben itt tájékozódhattok a játékáról!

Én azt hiszem, őt választanám...


De a másik is nagyon szép:


3. Játék, Monart-nál

Rá a napokban találtam, lessétek meg ti is az oldalát, meg persze a játékról szóló felhívást is! ;)


További szép vasárnapot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése