2010. október 4., hétfő

Gyors

Mától szabin vagyok, hipp-hipp-hurrrááááá! :D Szerdától Siófokon leszek, hnap meg megyünk Békéscsabára, ma meg APEH és Meskás vevő találkozó és még anyáékhoz is hazaugrom, meg turiba is jó lenne elnézni, szóval nincs nagyon időm gép mellett lenni. De Siófokon terveim szerint szokás szerint gyöngyözöm majd picit. És sokat pihenek és ázom a vízben és eszem és iszom. :D

Jah és közben erőteljesen drukkolok, h Boji vagy még hnap du-ig szüljön meg vagy csak csüt-pénteken, h vasárnap már mehessek babalesre a kórházba. Olyan izgi, mikor az ember első barátnője terhes/szül! :DDD

Hogy ne csak üresen fecsegjek, megmutatom, ma mit töltöttem fel Meskára! ;)

Ezt még bő 1 éve készítettem, de csak most jutott eszembe, h nem ártana eladni... :D
Nekem is van ilyenem, nagyon imádtam tavaly nyáron.

Jut eszembe, még játék felhívásokat is fogok közzé tenni, hátha én leszek a szerencsés kiválasztott, vagy valaki olyan, aki innen értesül róla! ;) (Se PunkyJazznél se ringunál sajnos nem én nyertem, de lelkesedésem töretlen, lesz még náluk is játék! :D)

Szép hétfőt mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése