2010. október 4., hétfő

Játék felhívások 2.0

Ám még előtte örvendenem kell picit, hiszen nem rég vettem csak észre, és még nem is említettem, h PunkyJazz Ági csatlakozott a rendszeres olvasóim népesnek csöppet sem nevezhető táborához! :D
Welkám Ági, köszönöm szépen, hülyén hangzik, h megtisztelő, de tényleg így gondolom. :)


Most pedig játékokat mutogatok, hátha épp nektek kedvez a szerencse! Vagy nekem! ;)

1. Kinema játéka


Én ezért a szépséges medálért szálltam harcba. Dynás. Szeretném. :D


2. Yoleee játéka

Én a rózsáért szálltam harcba.


3. Játék Nusifülnél

Az almás szütyőke elnyerte tetszésem, nem volt kétséges, őt választottam. Próbálkozzatok Ti is, hátha épp Nektek kedvez a szerencse! Én annak is örülnék, ha egy erre járó lenne végre a kiválasztott! :D

És még azt is el kell mondanom, h ma leveleztem Magony Zsuzsival (aki a csudaszuper Arkaparka táskapulcsikat készíti, kifejezetten táskapulcsis fotók itt), h jövő héten behussanok hozzá a műhelyükbe és alaposan megszemlélek és felpróbálok 1-2 táskapulcsit, h kiválasszam, melyiket szeretném bezsebelni. Igeeeeeen, hétvégén eldöntöttem a Conon, h beruházok egy ilyenre. (Egy anime fanatista tininek volt kétféléje is, nem is hittem volna, h épp egy ilyen rendezvényen jöhet szembe velem egy ilyen, de az Ég akarta így, nem kétséges!:D Amint megvettem, megmutatom itt is! ;))

További szép estét és hetet mindenkinek, szerintem nem viszek gépet Siófokra, így nem nagyon fogok bejelentkezni...

1 megjegyzés: