2010. október 12., kedd

Satnyácska

A Conon megfáztam. Vagyis azt hittem. Aztán elmentünk Siófokra, ahol taknyoskodtam tova. Gondoltam, a 3. napon végre "wellnesszelek" egy keveset a jacuzziban, nem kellett volna. Szombaton már ügyeletre is mentünk, kaptam antibiot és már tudom, felsőlégúti gyulladásom van. Vasárnap hazajöttünk, azóta csak nyelem és nyelem a teát. Szabadííííííítsatok ki!

Vicces sztori történt ma:
Kora du. becsöngetett egy Blikkes újságíró, h a szembe szomszédom egy szál BKV ellenőr karszalagban szexuális szolgáltatásokat kínál a neten és a lakása címét is megadta. LOL. Kérte, h mondjak néhány szót róla ill. hadd fotózzon le, h arccal mehessen le az anyag. MUHAHA. (A szomszéddal amúgy egyszer találkoztam, mert albérlőknek van kiadva a kecó és 2 hete újak jöttek, nah akkor az állítólagos testét árulót). Amúgy megnézették velem a fekete-fehérben kinyomtatott hirdetést, kb. 7X3 centis, egész alakos kép volt róla, de mivel kellően pixelháborús volt, a feje meg max. egy nemrég bevont 1 forintosnyi, így nem ismertem fel benne a 2 hete még joggingban "támadó" szomszédot. Elég kis véknyának tűnt, odalent... :D

ÉÉÉÉÉS végre alig fél órája volt itt a biztosítós csávó, igeeeen, bő egy hónap telt el a bejelentés óta, végre jutott rám is ideje. Eljátszotta, h jófej és 3 ezret kerekít fölfelé, "mert bicajosok vagyunk", ám én a ház főpletyis nénijétől, Évától tudom, h ő is 20 ezret kapott tőle pár hete, szintén fürdőszoba ázásra. Pedig ő nem is bicajozik! :P

Nah, melegítem a levest, mert éhen halunk.

1 megjegyzés:

  1. Óh Dyna!!! De jó kis ház a tiétek!! Az enyém tök uncsi!:( Gyógyulgass akkor és alkoss,de a szomszédoddal biztos ami tuti ne köss nagy barátságot:)
    Puszi!!

    VálaszTörlés