2011. január 6., csütörtök

Mutogató néni

Mutogatok, mert ha már itt van az irodában a "felsővezetés" és épp nincs semmi dolgom, ne repüljön már el az idő haszontalanul, meg hát úgyis igen sanyarú sorsa van az én blogomnak... És már egy jó ideje féjszbuk profil létrehozásán is gondolkozom (de egyelőre mindig meggyőzöm magam, h felesleges még egy időrabló elem, de aztán beugrik az, h akkor az összes eddigi vevőm bejelölgethetném és közvetlenül tőlem értesülnének a Meskás új dolgokról, ajánlgathatnák a barátnőiknek, ezekért a pozitív dolgokért egyszerűen ne tudom elvetni létjogosultságát. Giga óriás rajongó táborom úgysem lesz, de 1-2 száz embert jó lenne azért begyűjteni, arra már büszke lennék...

Hát ennyit a terveimről, mosgt pedig következzék a fényképnézetős rész! ;)
1. Pezsgő varázslat
Imádom. A valódi színe nem teljesen ilyen, de hát télen a természetes fény ellenére sem egyszerű a csilivili gyöngyök megörökítése. Szerintem annyira elegáns, annyira nőcis.

2. Fejnehéz cicák támadása!

Annak ellenére, h ezek a cicák kellően béna öntvények, mert a szerelő karikájuk nem jó helyre lett téve, én még mindig kedvelem őket. Jópofák, inkább olyan tinisek, fiatalosak, mindennapi használatra, akár egy farmerhez, pólóhoz. (Ejjj, már a nyárról fantáziálok, be jó is lesz kb. már 4 hónap múlva, akkor már melegen fog majd sütni a Napocska meg elég lesz egy vékony kabi, óóóóóóó, jöjjön már!) szóóóval jó kis kiegészítő fülcsik! Persze bármilyen golyóbissal-gyönggyel variálható, nekem most nagyon bejön ez a pinkes-áttetszős roppantott, ezért kombináltam ezzel.


Magamnak is összedobok majd 1-2 színben, azt hiszem, h nyáron majd gyakran himbilimbiznek a fülemben...


3. Pikkely kedvenc



Tudom, h ez is csak egy öntvény és abszolút semmi nagy dolog nincs egy ilyen füli összedobásában, de nekem mégis olyan extra nagyon szívem csücske! Vettem is belőle még jó pár párnyi darabot, nehogy elfogyjon és ne tudjak se árulni, se nem ajándékozni.

Rosszul emlékeztem, mert úgy gondoltam, több olyan fotó van a benti gépen, amit még nem osztottam meg veletek. Sajnos félrehittem... :(


De a napokban úgyis tervezem majd új dolgok készítését, bár ezt az ígéretet már néhányszor elsütöttem. Az az igazság, h akkor szeretek alkotni, ha egyrészt épp homlokon csókol a múzsa és emellett kellően barátságosak a fényviszonyok, mert napközben van, nem kell villanyt gyűjtani, h máris alig lehessen megkülönböztetni a sötétzöld meg a szürke gyöngyöt. És hát ilyenkor viszonylag rövid ideig adottak ezek a feltételek, és mivel hétköznap én akkor épp az irodában vagyok, macerás ügy.
Nah, akármicsinálok tova, aztán egyszer csak elindulhatok...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek *.* A cica és az utolsó különösen tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, köszi Minna! ELtűntem picit, mert nem jó dolgok történtek velem mostanság, de hamarost újra készítek mindenfélét, remélem akkor is visszalesel ide!
    És persze köszi a rendszeres olvasóvá válást is, jófejség! Szebb napokat neked!

    VálaszTörlés