2011. február 22., kedd

Tavaszváró játék, CSJ-nél, illetve előtte némi monológ

Igyekszem most már pozitívabb lenni, lassan visszanyerni az erőm, mert a mindennapok nem szürkülhetnek el, nem szabad befordulni, sajnáltatni magam, mert attól csak még nehezebb lesz minden. Mindjárt itt a tavasz (ez mekkora szerencse, szörnyen nehéz lenne, ha még csak mondjuk novembert írnánk), egyre többet fog sütni a napocska és egyre kevésbé hatol majd csontig a hideg. Tegnap voltam lélekgyógyász Gyulánál, ő végül nagyrészt inkább fizikai könnyebbülést adott, mert némi beszélgetés után azt javasolta, h mivel annyira keszekusza állapotban vagyok, talán a pszichés terápián túl ez most többet adna nekem, hogy átmasszírozza a hátam (valami speciális módon, a gerincvonalam mellett gyömöszkölte fel meg lefelé a "csomókat", amik különféle rosszak hatására tömörültek össze bennem). Utána több erőm lett és ma is így érzem. Még csak másodszorra voltam nála, de most eldőlt bennem, h nem keresek más pszichológust, ő az én emberem. (Csak lakhatna kicsit közelebb, mint Budakeszi).

Én pedig hamarost újra gyöngyözöm, ma már el is készítek egy fülbevalót Mirtill barátnőmnek, mert holnap találkozom velük és ugyan van ajim, de valami személyeset is szeretek adni mellé. A sors fintora, h épp annak a barátnőmnek nem készíthetek már akármit, aki megmutatta az első fogásokat, aki segített elkészíteni az első satnya kis kék lógót, ami talán sosem volt a fülemben... Vercsi ugyanis fém allergiás lett időközben. Szerencsére mondjuk ezüst akasztóval lehet trükközni, szóval ezüst színű szerelőpálcával ügyeskedhetek, de rezeset-bronzosat-feketéset nem.
Azt hiszem, ugyanolyan fülit kapnak, ami most az új kedvencem. Ráadásul roppant egyszerű, mert magába a fém alapba kell csak az akasztót belehurkolni. Mák. De szerintem csudajól nézki. A pikkelyeset. :)

Jöjjön még a játékfelhívás, ami miatt ez a bejegyzés született.

A játék részleteiért klikkeljetek a képre vagy ide. CSJ Meskán Gyöngyország néven található, érdemes meglesni az alkotásait. Meg a blogját is, amiben az én kedvenc bejegyzésem az esküvőjéről mesélős poszt, olyan szép hangulatú mulatság lehetett, azt hiszem, egyszer én is valami hasonlót szeretnék...

Játszatok, hátha épp nektek kedvez a szerencse!
További szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése