2011. március 13., vasárnap

Majdnem pif játék, de inkább hála Blaurnak

Még tavaly szeptemberben jelentkeztem Blaur pif játékára, aztán én ezt teljesen elfelejtettem. Itt se raktam ki, ezúton is bocsánatot kérek érte. Ma délelőtt azonban, virtuális postafiókom ellenőrzésekor találtam egy levelet tőle. Miszerint én voltam a 3. befutó, ám azóta sem adtam címet neki, nem tudja, hova küldje az ajándékot. AJÁNDÉÉÉKOT! Blogos játékon eddig csak egyszer nyertem, kedvenc gyurmamesterem, MichiganÉvi-nél, amikor a búgócsigát kellett felismerni (nekem persze nem ugrott be nyomban, ám annyira villám akartam lenni, h átkereszteltem toszkodós pörgettyűvé, én Évi volt oly drága, egy különdíjat adott nekem ezért). Így került a birtokomba a világ legszebb nyalókás fülbevalója.

De Évit igazából lassan már 3 éve ismerem, így ez a nyeremény nem is volt olyan igazi blogos-játékos, annyira vártam már, h valahol az én nevem mellé rendelt számot adja ki a random.org vagy valami ilyesmi. És most jött Laura és tessék. KÖSZÖNÖM! Oly jófejség tőle, h fél év távlatából írt nekem egy levelet, nem is tudom kellően kifejezően leírni, mennyire örültem. Izgatottan várom, mit kapok. Majd jól megmutatom ám! ;) Annyira hosszú beszámolót írtam mára, h a játékot külön posztban említem meg, hadd lássa mindenki azt elsőnek.
Ez lesz az első játék a blogomon. Aztán pár hét múlva már tényleg hirdetek egyet a követőimnek-eddigi vásárlóimnak, mert már jó sokan vannak és bunkó dolog nem meghálálni azt a sok szeretetet, amit sugároznak/sugároztok.

Szóval pif játékra fel! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése