2011. március 13., vasárnap

PIF játék

Hála Blaur-nak, itt az első játékom! ;)

Az előző bejegyzésben már ecseteltem, mennyire jófejség tőle, h fél év múltával is megpróbált felkutatni, ezt a kedvességet igyekszem én is továbbadni a nálam játszóknak.

A szabályok:

Bárki játszhat, akinek blogja van.
*Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.
*Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
*A játékra jelentkezők kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukra és a fent írtak szerint ők is tovább viszik! (Csak ebben az esetben jár tőlem az ajándék) - ezt a kritériumot én nem teljesítettem eddig, így pláne jófejség, köszönöm-

Izgulok nagyon, h kik lesznek a nyertesek. Már ezer éve szerettem volna játszani, de valami mindig visszatartott. (Meg fogom osztani ezt is veletek, de nem most.)

Játékra fel lányok, hajrá, hajrááááááááááá! ;)

7 megjegyzés:

  1. Puszika! Nagyon köszönöm ám hogy megemlítettél engem is az előző bejegyzésedben:)
    Nagy pusza érte!
    ...deeeeeeee most játszani szeretnék!!
    Tehát máris osztom a játékot!!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Edina!
    Szeretnék jelentkezni a PIF játékodra!:)

    VálaszTörlés
  3. ööö.. ezt el kell mégegyszr olvasnom, mert (már így estefelé) nem fog az agyam. De akkor kapok most valamit? :DDD

    VálaszTörlés
  4. :D jeee, megvan a három befutó!
    nagyon köszi csajok, igyekszem minél hamarabb kiötölni, ki-mit kap. jelezni fogom!
    Ildinának külön hála a rendszeres olvasásért, meg persze amúgy is, h idetalált valahonnan! ;)
    További szép estét!

    VálaszTörlés
  5. Rossz helyen kommenteltem korábban, de most akkor én is megteszem:) Még csak most fogom megnézni igazán a blogodat, miket is alkotsz. Engem minden érdekel, látom, azért te is kipróbáltál ezt-azt. Sok sikert kívánok a továbbiakban!

    VálaszTörlés
  6. Most látom, hogy lemaradtam :(

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    michigan-Évi oldaláról érkeztem hozzád.
    Már sokszor szerettem volna PIF-es ajándékozásba részt venni , de mindig "későn" érkeztem, de most szerencsére nem.:)

    VálaszTörlés