2011. április 4., hétfő

Röstelkedés

Először belecsapok a lecsóba, aztán jöhet a kis lelkizés (mert mégiscsak gyöngyös-ékszeres témájú a blogom és nem beszélgetős-kitárulkozós, ez csak egy kis mellékzönge most, mert egyrészt kibuggyant belőlem, másrészt meg nehéz most ettől eltekinteni.) Már megírtam, de előtte inkább jól beillesztem az új szülemények képeit! ;)

1. Cappuccino mix


Pedig nem vagyok egy barna lány, de kedvelem. :)


2. Naripiri

Kb. ugyanolyan, mint a nyári, hiszen ugyanolyan színű-fajtájú gyöngyökből készült, de attól még megörökítettem. Nyárra magamnak is mindenképp csinálok egyet.



3. Piroska, avagy a szalma alakú kásagyöngy, lehet, h ezt már mutattam?!?

2011. kedvenc pirosa nekem ő lesz. Már vettem egy óriás zacskónyit belőle és ugyan még egy sem kelt el belőle Meskán, de én hiszek benne (na jó, az óriás zacsinyi max. 3-4-et jelent:)). Nem a megszokott formájú kása, sokkal hosszabb, szalmásabb, ám a szalma léthez képest meg túlzottan kásagyöngy tulajdonságokkal rendelkezik. Szeretem.

A csuklómon:


Azt hiszem, talán ezért is húztam a facebook oldal megszületését, mert sejtettem, h (itt) aktívabb attól még nem leszek, talán kevesebbet is posztolok majd. Pedig sokszor idelesek, hiszen itt vannak az oldalsávban az általam olvasott mindenféle blogok linkjei, nagyrészt innen nyitom meg őket.

Igazából még vannak a fényképezőmasinán is képek is, ám mivel ma du. rakta újra az én gépem a per pillanat épp nem kedvelt csávóm (pár órája nézet különböztünk alaposan és azóta is morcos vagyok rá, de ez nem lényeg), szóval nincsenek még fent az általam használt programok, mert a util dvd-t persze nem találom, tőle meg nem akarok kérni semmit, elég, h tizen-huszon percenként idegrimaszol hozzám órák óta az asztal túloldaláról és vicceskedni-kedveskedni próbál, de én most nem, nem akarok tündérbogyó lenni, én most nagyon neheztelek rá, mert szerintem csupa nagybetűs segg volt. Jó, én meg kicsit még inkább hisztis, de azt hiszem, ez a mostani időszakban talán elnézhető(bb) nekem...

Az igazat bevallva, nagyon nehezen jutottam egyről a kettőre, pszichés mindenféle generálásban már bizonyítottam korábban is, h jó vagyok, persze most is újítottam néhány újat, de nagy nehezen én is beláttam, h nem megy ez így, meg Dia barátnőm is kellően támogatva motivált, h ejnye-bejnye, így múlt héten már sokadik szinten léptem ellene, csupa jó kezekben vagyok és néhány "dilibogyó" is segíti mindennapjaimat. Most már remélhetőleg olyan antiszoc sem leszek, még legközelebbi barátaimmal se nagyon érintkeztem, annyira satnya állapotúnak éreztem magam főleg testileg (ami persze a lelki rész miatt van, de a testi fájás eluralkodott felettem teljesen).

Holnap után, azaz szerdán elutazunk a szokásos siófoki csoportos mókára, én ezt most idén sokkal visszafogottabbra, pihenősebbre tervezem. Többet pihegek majd egyedül a szobában, meg nem rohangálok át napi 3x wellnesszezni se a jacht klubba, és csak egy pici max. borocskát iszom majd, az íze végett. Várom már, nagyon.
Jah és persze viszek magammal gyöngyöket is sokat, remélem több szépség születik majd a hotelben. És lesz egy személyes átadásom is, Kincső (aki a közelben, Siójuton lakik) még január elején vásárolt nálam, ám akkor kis türelmet kértem a Mami miatt, aztán sikerült eddig húzni-halasztani a bónusz karkötő legyártását, de azt hiszem, ezt is az Ég rendezte így...

Mindenkinek csuda szép napokat kívánok, nem tudom, mikor jelentkezem, igyekszem. És persze szívből ajánlom minden kedves rendszeres olvasómnak is a fb oldalam, ott gyakrabban van szómenésem. ;) puszi

2 megjegyzés:

  1. gyönyörű ékszereket készítesz. most már legalább tudom kihez kell fordulni, ha ilyen ékszereket akarok beszerezni! :)


    viktoriasstyle.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. köszi Viki, nagyon kedves!
    jó blogolást kívánok, sok lelkes követőt! ;)

    VálaszTörlés