2011. április 11., hétfő

Siófok után itthon sokkk

Áááá, írtam egy jó hosszú beszámolót, h itthon vagyunk Siófokról, ott milyen jó volt tengni-lengni, gyöngyözni, vitorlázni, kicsit lövöldözni a fiúkkal, napfürdőzni -félig-meddig napszúrnást bezsebelni nem, de hát így sem jártam még soha-, itthon meg milyen őskáosz fogadott minket a vasárnapra be nem fejezett fürdőszoba felújításunk kapcsán, de az egészet elnyelte az éter. Mindenen vastagon áll a csempe szétflexeléséből származó por és törmelék, elképzelhetetlen és senkinek nem kívánom helyzet. Főként a nagyobb szobában, amiben élünk, ahol ott a sok polc, ékszer, könyv, mindenféle apró bindzsi, használati tárgy, gyöngyök, dobozok, el nem pakolt ruhák. És a konyhában... Nagyon kaki szitu, egyelőre abban reménykedem, h két hét alatt csak eltűntetem, szépen-lassan. TANULSÁG: nem biztos jó, ha a mester félig-meddig haver (Árpi egyik haverjának a bátyja, de régen vele is összejártak), mert ugyan el lehet küldeni a fenébe, h miért nem gondolkodott (vagyis miért nem csukta be az ajtókat, ill. ha már szellőztetni kellett, miért nem a kis szoba felé tette, amiben sokkal kevesebb cucc van és hát nem abban "élünk" az otthon töltött idő 99%-ban), de talán egy külsős jobban odafigyelt volna erre a részletekre... Nah, de ezt dobta a gép. :S Hamarost jön majd egy bjutijáték ajánló meg pár napon belül néhány karkötő fotó is, amik ugyan még itthon születtek az elutazás előtt, de újak, így mutogatnivalók. Meskás bizniszeltem is Siófokon, Kincső a közelben lakik és eljött személyesen a cuccaiért, ill. ott választotta ki, h melyik gyöngyből szeretne még karkötőt, így két nappal később újra találkoztunk. Szeretem a személyes átadásokat, olyan jó látni, h örülnek a vevők és tetszik nekik az én kis semmi extra ékszerem, sok energiát kapok ilyenkor, úgy lelkesítika szívemet. Meg persze azt is szeretem, mikor jófej, kedves, szimpi nőcihez kerül a "gyermekem", szerencsére most is így történt. :) További szép napot mindenkinek, nem soká újra jelentkezem! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése